Tisdag?

Mycket att göra på jobbet nu, men jag trivs med det. Då går tiden fortare och mitt fokus är på jobb och inte på saknaden efter D. Men på fredag ses vi, efter fyra veckor ifrån varandra. Jag längtar så mycket.

Jag har blivit helt dagvild och har varken koll på dag, tid eller datum, knepigt med tanke på att jag skriver alla dessa ting flera gånger om dagen när jag dokumenterar.

Roligt att jag har en massa ärenden på g som kräver lite mer tankekraft från min sida, är tvungen att göra ordentliga bedömningar och klura hur/vilka åtgärder som måste göras. Det tar ju lite längre tid för mig men det är okej, bara jag ger mig själv den tiden. Har tydligen ganska höga krav på mig själv, en ny sida hos mig jag tidigare inte märkt av, jag har för ovana att ta på mig allt för mycket och sedan blir det lite för stressigt. Måste hitta balansen, men jag lär mig av mina misstag.

Jag kan inte fatta att jag är inne på min fjärde vecka nu, tiden har gått så fort fast samtidigt känns det som jag vart här i hultan länge. Jag är väldigt glad att jag trivs så bra som jag gör annars hade det här varit olidligt.


Kommentarer
Postat av: sofia

en fråga: Vilken tid åker daniel på fredag?

2009-03-31 @ 19:57:33
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag åker på förmiddagen, omkring kl: 10.00 .. Eftermiddagen är lägenheten din!

2009-03-31 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0