Tidig morgon

Klockan ringde 06.00 imorse för mina föräldrar skulle åka tidigt då dem har många mil innan de är tillbaka i norrrland igen. Dem har åkt för en liten stund sen och det känns så tråkigt och ensamt nu, önskar jag hade kunnat ta med mig katterna hit ner men det går ju inte när jag ska pendla lite upp till umeå.

Lägenheten känns lite stor så jag måste upp med lite saker på väggarna och fixa lite med textilier så det känns lite bättre, men lägenheten är som tur är i ganska bra skick. Ska cykla iväg idag på Coop som är det enda som är öppet en söndag, jag har väl inte glömt att berätta att jag bor i ett litet samhälle :)

Det kliar lite i min näsa, är lite rädd att jag ska bli förkyld, men så länge jag kan jobba så är det lugnt. Nu ska jag lägga mig lite i sängen och kolla på tv, för det känns inte okej att kliva ur sängen en söndag innan tidigast 8.00.

Kommentarer
Postat av: terese

tack så mkt:) Jo jag vet, det är ju så, man tvekar först men samtidigt tror jag det kommer bli en grymt kul utmaning. Det är ju det här jag väntat på, att få ta mig iväg och göra något nytt! kram

2009-03-15 @ 12:23:13
Postat av: terese

det är ett vik i simrishamn i ett rehabteam typ, som primärvård men lite mer inriktining på träning (hemrehabaktigt). tror det kan bli kul. man jobbar två o två i par, SG + AT. viket är till 31 aug med möjlig förlängning. Har dock inte tackat ja än. Ska ringa dem imorron o se när de vill att jag ska börja och så:) (Så vi får hoppas de inte ändrat sig innan dess haha)

2009-03-15 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0