Söndag

Idag har det snöat här...ingenting som ligger kvar men ändå, jag som trodde våren var här för att stanna men inte. Idag har jag och M vart och tränat här på gymmet, eller om man nu kan kalla det för det men det är iaf lite vikter och lite maskiner men inget jag skulle skryta om direkt. Däremot verkar det vara en del killar som är där för att söka maka (make?) riktigt patetiskt tycker jag när det är så uppenbart och grabben (äldre man) raggar på ALLA även brudar i 16 års åldern. Fast utbudet här i hultan verkar inte vara så stort så gymmet är kanske det ända stället att träffa nån på.

Imorgon börjar min tredje arbetsvecka och det känns roligt, men just nu vill jag bara att veckorna ska flyga förbi så jag kommer in i arbetet och känner mig lite mer trygg i min arbetsroll. Mina kollegor har sagt att för dem tog det iaf en månad innan det började släppa lite så jag hoppas det blir detsamma för mig. Men första året som nyutexad handlar ju i princip bara om att bli trygg i sin yrkesroll och omvandla teori till praktik. Jag är så oerhört glad att jag har haft sån tur med mit första jobb, kunde inte blivit bättre :)

Läggdags för mig snart....

KusinSofia vad gör du nästa helg? Katterna vill vara med dig om du kan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kan,jag kan!

2009-03-22 @ 21:51:46
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
Postat av: terese

tack så mkt.Kul att du trivs så bra! Vad jobar du inom? Är det ett vik eller tillsvidare?

2009-03-23 @ 18:35:34
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0