Sj, Sas och Veolia pendeln

Bokat en massa resor idag, till umeå, sundsvall och stockholm. Mycket åkande blir det men det är ju enda sättet att träffa nära och kära.

Slutade för första gången i tid idag, kände att det inte är ok att jobba över hela tiden, inte för min egen skull utan för jag får så mycket plustid och det finns ett maxvärde...hehe. Men jag trivs så bra att jag aldrig vill gå ifrån jobbet...men det lär ju ändras.

Gjorde en supergod middag idag med stekt lax som man sedan rör i lite cremefraiche i och dill, citron och kryddor och sedan pasta till. Så gott, enkelt och ett bra sätt att få i sig fisk som jag annars tycker är lite tråkigt att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0