Min dag

Började med en alldeles för lång sovmorgon, som övergick i dag och dagens första mål vart lunch. Cyklade sedan ner på stan och träffade min bästa kusin, och henne har jag spenderat iaf halva den här dagen med. Sprang omkring på stan och köpte det sista till flytten och tvingade sedan med min kusin hem för det är ju roligare så. Hade även fått alla papper så jag kunde skicka in ansökan för legitmationen och jisses så mycket papper det blir, men nu är det iaf skickat =) Har pysslat lite med flytten och packning, det är så mycket som måste fixas speciellt när det blir dubbelt boende för mig. Första gången jag satte mig i soffan var när greys började, och snart är det väl dags att slänga sig i sängen, för jag måste vrida tillbaka dygnet lite nu när jag ska börja jobba.



Min kära kusin och jag på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0