Längtan

När Daniel skjutsade mig till tåget i söndags gick det inte att hålla tillbaka känslorna och det var väldigt jobbigt att sitta i bilen och bli skjutsad till tåget och säga hejdå. Dessutom att veta att vi nu kommer ha ett distansförhållande och nu första tiden inte ses förens efter 4 veckor, det känns tugnt.

Jag fick en liten Mirandra nalle av daniel innan jag for och denna lilla nalle har självklart fått följa med mig till hultsfred och så fort jag ser denna nalle tåras det i mina ögon av längtan efter Daniel. Nallen delar självklart säng med mig och även fast den är så liten som den är så försöker jag hålla om den som jag brukar göra med daniel om nätterna, fast det är inte alls lika gosigt. Nallen luktar inte Daniel och ger mig inte värme om natten men det duger i krig så att säga.

Ibland kommer känslan bara över mig, längtan alltså, det liksom suger till i magen på mig och jag vill bara hoppa och studsa för att jag älskar och saknar han så mycket. Jobbig känsla men samtidigt väldigt skön och härlig, kärlek är underbart, även fast det är på avstånd.
.

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh, så fint, kärlek är fint, ni har fin kärlek, du är fin! det här klarar ni som sagt, det är jag helt säker på. så kul att du trivs där nere också:)

2009-03-11 @ 22:36:46
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: jen

HEJ! det är jobb som at naturligtvis :) pirrigt värre, men grattis till jobbet du! Trivs du??

2009-03-12 @ 11:06:19
URL: http://chen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du skriver så fint gumman. :)



Det kommer att gå bra, såklart! Jag menar, du har ju lilla vännen på bilden med det stora hjärtat.



Vi ses ju snart! :)

2009-03-13 @ 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0