Just nu

Sitter jag i en liten stuga i skogen med en brasa som värmer och en kopp té. Senare idag åker jag och min D vidare till hem till sundsvall där det blir klädprovning, pizza och melodifestivalen med syrran och hennes D, våra föräldrar är tydligen ute på vift i stockholm och samma sak med vår bror, så det är systrarnas hus ikväll med sina D. Fast  innan vi åker ska vi äta pannkakor till lunch =)

Idag är det den 7, mitt och min kärleks datum. 7 december 2005 blev det vi, 3 år och 3 månader idag. Förlovade oss 070707 och dessutom är det 7 år mellan oss. Min  D är verkligen det absolut goaste och finaste som finns och trots det långa avstånden mellan oss när vi träffades (Umeå - Malmö) så klarade vi det och vi kommer också klara det den här gången. Äkta och evig kärlek överlever allt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Helt rätt syrran, ikväll är huset vårat och vi ska ha mys, längtar!



fint skrivet, jag och mamma blir tåris när du nu för andra gången skrev om daniel, så fint! det här kommer ni klara, de vet jag.

2009-03-07 @ 13:59:25
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0