Idag

Vädret här är helt underbart, fram med vårjackan och lågskor =) Idag har jag och min arbetskollega vart ute och farit, först åkte vi till en möbelplace som var hur stort som helt, men även dyrt som sjutton. Sen for vi till vimmerby och gick i lite affärer och vi shoppade båda två lite saker.

Ikväll kommer Maria (arbetskollegan) hit och vi ska käka och kolla på tv och imorgon äre styrketräning och promenad på schemat.

Jobbet känns helt rätt och jag trivs så bra. Men det går lite uppoch ner, ALLT är nytt och det är inte lätt att få in alla rutiner och hitta sin yrkesroll samtidigt så i fredags hade jag lite ångest. Men då fick jag ett litet pepptalk från mina kollegor och  kändes efter det lite bättre =)

Kommentarer
Postat av: sofia

Hoppas du har haft en bra helg! Sitter och tittar på hotell i stockholm. Hotell scandic continental verkar ganska bra. Ligger mitt i centrum och är en av de billigare hotellen! Blir ca 900 kr för två nätter / person. Om du har tid någon kväll kan du ju checka in det.

Jag saknar dig.

2009-03-22 @ 19:36:24
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0