Första dagen

Sov inte så bra inatt och klockan var ställd klockan 06.00 imorse och då hade jag god tid på mig och kvart över sju gick jag mot jobbet. Tog ungefär 35 min imorse att gå men då visste jag inte precis vart jag skulle utan gick med karta, tur det inte är så stort här. Väl framme så var det bara att at tag i dagen och jag traskade in, sedan vad som hände kommer jag faktiskt inte ihåg. Dagen innehöll en rundkörning i kommunen (jag körde) till olika boenden och påskrivning av papper och tittade lite på deras journalsystem och var med min handledare till nån patient och säkert en massa mer som jag glömt nu. Mitt huvud är så överfullt och jag är så trött.

Sitter just nu i sängen som är den enda säkra platsen i den här annars skitiga lägenheten, och mitt mål för kvällen är att inte somna innan nattsömnen ska intas. En sån här period i livet är jag väldigt tacksam för internet och mobiltelefonen så jag kan prata med alla kära som är så låångt bort, eller det är ju jag som är långt bort.


Häftigast idag är att bli presenterad och presentera sig själv som arbetsterapeut =)


Kommentarer
Postat av: kussen

åh, du verkar ha haft en fullspäckad dag! många nya intryck. Kul

2009-03-09 @ 21:21:50
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0