Femte dagen..

..Och första veckan avklarad.

Idag har jag alltså gjort en ADL-bedömning på förmiddagen och det gick bra, skrev sedan journal och överapporterade till min kollega, vi ska åka på ett gemensamt hembesök till veckan. Jag har faktiskt även haft min första egna patient, alltså inte tagit över eller gjort en del i en bedömning som en annan redan påbörjat. Besöket gick så bra och jag utprovade hjälpmedel och gjorde en rehabplan.

Det är så himla roligt nu när jag kan börja bli lite mer självgående, och mina kollegor är så himla underbara allihopa. Det är väldigt bra med att vi Arbetsterapeuter är en sån stor grupp. Efter denna första vecka så längtar jag väldigt mycket tills jag får gå till jobbet på måndag. Jag ville inte gå därifrån idag och inte någon annan dag heller den här veckan, så jag har redan jobbat lite mer än jag borde...hehe.

Idag har jag även fått nyckeln till lägenheten och den är helt ok och det ska bli så skönt att flytta in imorgon. Men det bästa med morgondagen är att mor och far kommer =)

Nu sitter jag i sängen som vanligt i den här lägenheten och bara längtar tills jag kan sova så det blir morgondag.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Härligt att du redan har gjort så mkt själv! Bra att komma in i jobbet. Jag har oxå haft en mkt bra vecka! Men nu är det skönt med helg! Lycka till med flytten imorn!

2009-03-13 @ 18:28:25
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0