Erbjudande

Om en intervju, men tackade nej. Nu äre runt 5 stycken som hört av sig sen jag fick det här jobbet, väldigt smickrande men samtidigt lite jobbigt att veta att det finna fler jobb därute i världen. Fast jag är så glad för mitt jobb och arbetsuppgifterna passar mig perfekt och alla arbetskollegor är hur bra som helst.

Idag har jag jobbat helt på egen hand och fixat lite och vart på eget hembesök, och imorgon ska jag prova ut min första rullstol alldeles själv. Det är så roligt när man kan börja gå själva, och ett ganska bra sätt att höja självkänslan.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sen lär man sig ju mycket på en liten ort, får mer ansvar och allt det där.



Bra val!

2009-03-24 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0