.

Träningsvärk?! nja inte så farligt, måste ta i mer nästa gång =)  Har jobbat över varje dag den här veckan...verkar vara en dålig vana jag infört, men det är ju så roligt på jobbet så jag vill inte gå därifrån :)

Idag efter jobbet tog jag och två arbetskollegor en promenad runt sjön här i hultan och jag är ganska nyss hemkommen och längtar tills jag får gå och lägga mig, jag är så trött. Tror min trötthet kommer efter från en massa veckor med dålig sömn.

Mina patientärenden är ganska få men det är väl ganska bra att ta det lugnt i början. Min lilla lägenheten är blir mer och mer trivsam och så fort jag orkar ska jag knäppa lite bilder och lägga ut.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hur lång är den promenaden? Är sjön stor, och är det ett promenadstråk runt om eller är det en väg?



Bra motionsrunda?

2009-03-21 @ 09:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0