En släng..

..av flyttångest har jag haft idag. Sitter här och bockar av alla mina listor och packar och fixar sånt som måste fixas och inser att jag faktiskt ska lämna min trevliga tillvaro här i norrland för att bege mig mot okända trakter, lite skrämmande. Mitt liv kommer verkligen förändras helt och hållet, ingenting kommer vara sig likt längre.

Det värsta med det hela är att jag och Daniel kommer vara ifrån varandra, från att ha bott ihop i nästan tre år ska vi nu bli särbos och dessutom med väldigt många mil mellan. Jag får en klump i magen bara jag tänker på det, förut har det legat så långt i framtiden men nu är vi här.  Vi har redan planerat in när vi ska ses och det kommer inte gå mer än 3 veckor mellan gångerna, men ändå jag kommer sakna han så otroligt mycket.

Nu ska jag åka ner på stan och köka middag med Daniel, försöker ta vara på varje minut som är kvar innan vi börjar vår nya resa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag förstår att det känns jobbigt, men se det såhär: Du kommer att få fina minnen från tiden i hultsfred, nya livs- och arbetserfarenheter, du kommer att lära känna nya människor, se en nya stad. Sedan är det bara en kort period i ditt liv och tänl att du troligtvis kommer spendera resten av livet med Daniel.

Det kommer att bli roligt där nere, jag lovar dig

2009-03-05 @ 17:10:03
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0