Vart sjutton ska jag bo?

That´s my problem right now. Har ring runt en massa på eftermiddagen och fått napp på en lägenhet som kanske är ledig som passar mig. Det värsta är ju att jag vet ju inte alls hur det ser ut dit jag ska flytta så det är ju svårt för mig att avgöra om det är ett bra place att bo på eller inte. Nu får jag tyvärr ha lite is i magen och invänta att bostadskvinnan ringer mig.

Ringde en kvinna idag som ville att jag skulle komma på intervju, men jag tackade nej då jag redan har fått jobb ;) Förra veckan tackade jag också nej till en intervju, tydligen så har jag lyckats ganska bra med mitt CV. Fast det kanske beror på att jag sökt alla jobb i hela sverige, det vore ju faktiskt ganska deprimerande om ingen skulle höra av sig. Aja nya vägar att gå, nya bekymmer, som Vart sjutton ska jag bo?



My future?

Kommentarer
Postat av: sofia

vart var det där jobben killen ringde om idag då?

2009-02-23 @ 16:41:23
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
Postat av: Mamsen

visste väl att fler skulle ringa om intervjuv och fler lär det bli. Undrar desamma som Sofia vart gällde denna intervjuven. puss puss

2009-02-23 @ 17:35:05
Postat av: Lotta

Hej! Va kul att du skrev =) Ja vi får väl se, jag fortsätter nog.. Men inte lika mkt just nu bara. Skrivlusten kommer säkert tillbaka mer så småningom! =) Hoppas allt går bra med kommande flytten! Kram

2009-02-23 @ 20:20:27
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: soffen

Hultsfred är bättre än landskrona!

2009-02-23 @ 20:42:15
Postat av: Linda

Hallå! Jag har varit i hultsfred men det är nog inte till mycket hjälp att beskriva stället. Det var under hultsfredsfestivalen och ja, stället är nog sig inte likt nu :)

2009-02-23 @ 21:22:48
URL: http://lindastrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0