Fint cykelväder

Tog min racercykel och trampade ner på stan för att kila in på arbetsförmedlingen och få lite saker överstökade. Provade lite kläder på h&m som inte satt som jag ville, så jag cyklade hem igen men vände när jag var precis hemma då Daniel och jag skulle äta lunch ihop på stan så det har blivit fyra turer idag sammanlagt 1 mil och två km :)

Senare idag ska jag mejla två kvinnor som jag delade sovvagn med på vägen till intervjun, men mer om den stressiga resan och mina två snälla medresenärer senare idag. Nu ska jag dammsuga upp alla rosblad som ligger över hela lägenheten, för en stor blommbukett är väldigt roligt att leka med om man är katt =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0