ensam

Nu har daniel åkt tillbaka till norrland och lämnat mig här i småland. 11 dagar och 10 nätter har vi haft tillsammans och det har varit underbart. Två gånger på ganska kort tid har vi skilts på en tågstation med mina tårarna rinandes ner för kinderna, det känns så fel att gå från ha bott ihop i nästan tre år till att ses en, max två gånger i månaden. Det är inte kul.

Imorgon äre iaf jobb och jag längtar, vilket är positivt i detta helvete jag befinner mig i...känns tungt idag. Eller det blir faktist tyngre för varje vecka som går. Jag skulle vilja flytta hela hultan till norrland så det skulle bli närmare min familj och så jag kan bo hemma och inte här nere i denna tråkiga lägenhet, ingenting känns som hemma här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0